بیــטּ ِ פֿـــودمـاטּ باشــد،
 
M هی بابا
 
 
دو شنبه 30 تير 1393برچسب:دلـبـَـرڪــَـم , :: 15:30 ::  نويسنده : بوچک

برایم ڪــَـف زدند . . . در آغوشـَـم گرفتند،

تایید و تشویقــَـم ڪردند .. ڪـہ آخــر فرامـــوشت ڪــردم
دیگر تا ابـد بر لـَـبانم لبخنـدے تــَـصنعـے مهمـاטּ است اما بیــטּ ِ פֿـــودمـاטּ باشــد،

هنــوز تنهـــا دلـبـَـرڪــَـم تـــــو هسـتــے M

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت12:09---1 مرداد 1393
که اپ میکنی به مانمیگی دیگه باشه باشه هعی خدا
پاسخ: شرمنده خوشگلم


ziziemdad
ساعت11:55---1 مرداد 1393
آخی خیلی قشنگ بود
پاسخ: :(


عشق2طرفه
ساعت22:06---30 تير 1393
باز رفتی توو فاز عاشقی خخخ
پاسخ: هعیی خو چیکا کنم نوکرتو؟


Rooze19
ساعت17:14---30 تير 1393

پاسخ: ای جونم .ناراحت نباش رز خانومم


melika
ساعت15:36---30 تير 1393
سلام خسته نباشید
داشتم وب گردی میکردم که رسیدم به وبلاگ شما
واقعا وبلاگ جذابی داری شیفته سلیقت شدم مطالبت خیلی باحاله
ترکیب بندی کلی که کردی هم دیگه حرف نداره
من یه سایت دارم دو ماه زدمش
ادرسشم اینه
http://toopgozar.com
حدودا روزی 3 هزار تا بازدید داره
ولی به وب شما نمیرسه
به من افتخار میدی تا با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟
اگه اره منو لینک کن
بعد بیا تو سایتم نظر بزار
ادرسی که دوس داری لینکش کنم و
عنوان سایتت
و یه توضیح از سایتت بگو
که تو لینکدونیم لینکت کنم
اینم ادرس لینک دونیم
http://toopgozar.ir
یکمم گذشت اگه شد تو صفحه اولم لینکت میکنم اخه از وبت خوشم اومد
وایییییی چقدر وراجی کردم ببخشید
دیگه مزاحمت نمیشم بازم بهت سر میزنم
فعلا
پاسخ: سلام .نه بابا وب من همچین مالی هم نی.لینکی وراجی چیه خوش سخنی نوکرتو.فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1596
بازدید کل : 128706
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ